#informeren, #interactie en #schandalige zelf-pr

28 Mei

Nieuwe blog op ScienceOnline Leiden door Martijn Kleppe

Een plan had ik niet toen ik op Twitter begon. Wel wilde ik zo veel mogelijk onderzoek gerelateerde tweets plaatsen.  Ruim 12.000 tweets verder is het tijd om de balans op te maken: Hoe gebruik ik Twitter en wat levert het mij op? Terugkijkend denk ik dat het voor mij om drie dingen draait: #informeren, #interactie & #schandalige zelf-pr.

Lees verder op de site van ScienceOnline Leiden

Eén reactie to “#informeren, #interactie en #schandalige zelf-pr”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Martijn Kleppe - Erasmus Universiteit Rotterdam :: #informeren, #interactie en #schandalige zelf-pr - 28 juni 2013

    […] Deze blogpost is een bewerking van mijn pitch op het symposium Social Media waarop het handboek social media van de Erasmus Universiteit Rotterdam werd gepresenteerd. De post verscheen eerder op de website van ScienceOnline Leiden en Wetenschapper 2.0. […]

Geef een reactie

