Ben ik een Blogger?

13 Okt

Het ziet er naar uit dat @AnikaBatenburg zeker een blogger is, welkom bij Wetenschapper2.0!

Anika Batenburg

dagboekBen ik een Blogger?
Geschreven voor Wetenschapper 2.0

Ik heb al vaker stukken geschreven, er over nagedacht om ze te delen, en ik ben in het bezit van een lijstje met onderwerpen waar ik graag over zou willen schrijven: maar dit allemaal diep verborgen in de vergeten krochten van mijn MacBook (lees: een mapje in een mapje in een mapje met de meeste vage namen ergens tussen de rommelige warboel aan andere mapjes). En dat is niet voor niks. Ik vraag me steeds af: waarom zou je je gedachtes en ideeën willen delen met anderen? En niet zomaar met een paar anderen, maar online, oftewel met de potentiële hele wereld?

Volgens mij ben ik onderdeel van de laatste generatie die ooit in het bezit was van een knalroze papieren dagboek met slotje (te openen met elke paperclip of haarspeld), gelieve alleen in te schrijven met een roze pluizige pen met…

View original post 726 woorden meer

Geef een reactie

