If you can’t beat them

9 Nov

RoyMeijer

Ik had een paar weken geleden mijn eigen Stanley aan de lijn – die prototypische Engelse telefonische verkoper die collega Ineke zo mooi beschrijft in haar blog – alleen heette die van mij Marcell. Marcell is vertegenwoordiger van Insight Publishers en hij had een geweldige aanbieding voor een prachtig communicatieplatform SEED. SEED is a digital publication builder and dissemination service for research projects en biedt dus een platform voor communicatie intern en met de belangrijke (Europese) stakeholders van je wetenschappelijke project. Gekoppeld aan allerlei combi’s met  het Europees georiënteerde Projects Magazine natuurlijk bijna niet te versmaden. Waar mag ik tekenen?

Los van de werkelijkheid
Ware het niet dat dit exclusieve platformmodel het gewoon niet gaat redden. De concurrentie van platforms die steeds meer mensen sowieso al gebruiken in hun dagelijks leven is gewoon te sterk. Waarom betalen voor een fancy platform, dat los staat van de werkelijkheid, als Facebook gratis…

View original post 228 woorden meer

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: